dilluns, 12 d’octubre del 2015

Setmana de Xim La Despòtica (VII)

Anterior



VII
ESCENARI - GRAN CAMBRA D'AUDIÈNCIES

Música: Fluter Wiles i els Licks exerceixen els seus grans èxits del Flunk.

So: Torba de veus. Tractes, baralles, xiulets, i un murmuri general de llibertinatge... tot es torna en un silenci sepulcral en apropar-se les petjades del robot en el marbre.

XIM: (ENSUMA) Puc estar gairebé cec, però conec aquesta olor. I feia pudor a això a Vontor.

Música: El número de dansa acaba abruptament.

OZIAF: (XIUXIUEJANT) Amo, fer enutjar al Poderós podria dissuadir-lo de tenir misericòrdia.

XIM: Silenci, nan. Ja has grinyolat bastant.

KOSSAK: (ES DESPERTA ESBUFEGANT, I SOBRESALTAT, FORA D'ESCENA) [Qui va apagar la música?]

SHOOL: O Santificada Magnitud, perdoni aquesta pertorbació. Però el que llanço davant vostre podria elevar-lo a un èxtasi inefable.

XIM: No em toquis...

So: cadenes sent arrossegades pel pis.

KOSSAK: (DE CONFÓS A ENCANTAT) Eh... vah?

SHOOL: Li porto el premi de disset sistemes, l'hereu indomable d’Argai, assassí de Cron, saquejador de Ko Vari, l'ex-príncep hereu de mil mons, i el dolent vençut a Vontor.

KOSSAK: [Per fi, tenim al poderós Xim!]

XIM: Kossak... (ESCUP) La teva pudor et precedeix.

KOSSAK: [I només es tornarà més dolça una vegada que comencis a suar.]

MORGG: roncà un riure.

XIM: Tu ets aquí, també, Morgg? Suposo que cada casa necessita una mascota a la família.

MORGG: grunyits de senglar.

KOSSAK: [On era amagat aquest fill d'un canalla?]

SHOOL: Podeu creure que a les masmorres, amb els indígenes?

MULTITUD: esbufecs de sorpresa.

SHOOL: Una disfressa magistral, ho admeto. Ningú sospitava que el gran Dèspota podria arrencar-se els seus propis ulls per ocultar-se.

XIM: També puc arrancar els teus, si ho desitges.

KOSSAK: [Fins i tot ara, tan arrogant. Però anem a veure si encara ho és després de la sentència, no és cert, Shool?]

SHOOL: (ACLARINT-SE LA GOLA) Cavallers de la Cort, per fi ha arribat el moment. Ocupeu els vostres seients.

MULTITUD: baixant i anant cap a fons.

So: Les cadires es van moure, els embalums són dipositats, una xerrameca d'emoció.

XIM: Espereu... espereu només un segon. Realment esteu disposats a seguir endavant amb aquesta farsa de judici, i no aneu a portar-me a l'estadi per a la meva execució?

SHOOL: Mentre que la pena capital pot semblar una mesura de càstig apropiada pels seus crims, ha de ser condemnat en primer lloc.

XIM: Escorxeu un pui-ui, o he perdut el judici... o el hutt ha perdut el seu coratge!

KOSSAK: [No, pobre en altre temps poderós Xim, ets tu el que ha perdut.]

SHOOL: A diferència dels tirans dels règims anteriors, la Seva Immensitat ha escoltat les súpliques del seu poble i s'ha compromès des d'aquesta òrbita d'ara endavant al fet que fins i tot les bestioles més baixes acusades de delictes rebran un judici just abans que es dicti sentència.

MULTITUD: aplaudiments.

KOSSAK: [Sí, jo t'escolto, t'escolto, poble meu]

SHOOL: El judici d'avui marca el començament d'una nova era, un Nou Mandat per a tots els ciutadans, amb Kossak el Just al comandament del timó.

XIM: (ESBUFEGA) Kossak el Just?

KOSSAK: [L'Imperi de Xim està cremat.]

XIM: Estalvia't el guano, Inflat. Aquests nerfs aviat aprendran que no hi ha tal cosa com un dèspota il·lustrat.

MULTITUD: crits i esbroncades.

SHOOL: Present dels càrrecs, camarlenc.

OZIAF: (CONTINUANT) Ja ve...

So: Una tauleta de pedra sent empesa pel pis de marbre.

XIM: Camarlenc? És això el que has estat fent tot aquest temps, nan? Treballant com un esclau per als hutt?

OZIAF: (LLUITANT) Amo, jo només estava pendent de vostè, bon amo...

XIM: Com t'atreveixes tan sols a dir-me amo!

SHOOL: Els seus serveis ja no són necessaris, camarlenc. Morgg... porta-li la tauleta!

OZIAF: Ho sento, amo, ho sento...

MORGG: fent soroll

OZIAF: (S'ALLUNYA VAGAREJANT)... eeee!

XIM: Com una rata al seu forat. Però recorda, nan, que el tinnell sempre atrapa el seu t'iin-t'iin.

KOSSAK: [No posis a prova la meva paciència per més temps. Comença això, Shool.]

SHOOL: Sí, Senyoria. (EN VEU ALTA) Cavallers de l'assemblea, i aquests trilions que estan mirant des de les Goles al buit...

MULTITUD: redueix el soroll a un murmuri.

SHOOL: Jo, Rexrax Shool, estimat escuder legal de Ko Vari i jutge electe d'aquest sector, crido al Tribunal d’Evocar a la sessió, amb l'Honorable Kossak presidint el judici de la ciutadania galàctica contra el tirà Xim...

XIM: Jo sóc un dèspota, no un tirà.

SHOOL: Escolti ara, Xim, Fill de Xer, els càrrecs que els ciutadans de la galàxia presenten en la seva contra, Morgg.

MORGG: gruny mentre aixeca la tauleta.

XIM: Això pot ser interessant.

SHOOL: En primer lloc, Xim, Fill de Xer, se l'acusa de causar l'extermini i extinció de nou espècies intel·ligents.

XIM: Nou? Sé que vaig llançar a l'espai més que això.

SHOOL: Entre elles els qadel, els Ermi, els veeza, i els zoa'mon...

XIM: Esclavistes tots. Li vaig fer un favor a la galàxia.

SHOOL: Les germanes de la calma de Pelgrin...

XIM: El seu Oracle clamava que el meu imperi estava condemnat. Tal profecia podria haver causat un pànic generalitzat, fins i tot la guerra galàctica.

SHOOL: I finalment, els Klee, els Izi, els orrananans, i els thrella.

XIM: Amb els Izi... potser vaig anar massa lluny. Però no sóc l'únic que detestava la seva poesia.

MULTITUD: crits de disgust.

SHOOL: La ciutadania també l'acusa Xim, Fill de Xer, de delmar en forma injustificada innombrables pobles i mons, incloent Vodran, Jurzuu, i Ko Vari.

XIM: De Vodran no tinc cap record. Però Ko Vari... no acabo d'escoltar que era vostè un dels seus ciutadans, Adjudicador?

SHOOL: Perdó?

KOSSAK: [Només llegeix, Shool. No deixis que jugui amb tu.]

SHOOL: (RESPIRANT PROFUNDAMENT) En tercer lloc, la ciutadania l'acusa Xim, Fill de Xer, per la violació dels Acords d'Autòmats per la fabricació i desplegament de robots militars.

XIM: Preferiria la ciutadania que portés uns altres mil milions d'éssers vius a la massacre? Estava salvant-los la pell.

Sons: Ressonar de peus de robot.

Z1Z0: (APROPANT-SE) Objecció. Els meus germans d'acer no van ser construïts per a ser ferralla.

XIM: Tampoc us vaig construir per a la traïció.

SHOOL: Coneixent els càrrecs formulats en la seva contra, com es declara, Xim, Fill de Xer?

XIM: Declarar-me? Els dèspotes mai es declaren. Aquest tribunal no té autoritat sobre mi. Fins i tot el Codi de Cron dóna al Regidor dels Mons immunitat judicial.

KOSSAK: [Ah! Tu no governes res.]

SHOOL: El menyspreu del demandat per aquesta Cort li impedeix fer una declaració d'obertura. Així que sense més preàmbuls, la fiscalia crida al seu primer testimoni, la Reina de Ranroon. Sa Majestat, si us plau, pugi a l'estrada.

INDREXU: (DE LLUNY) Serà un plaer.

So: Talons d'agulla sobre el marbre. Joieria dringant.

XIM: Pels contaminadors de Z'gag... Indrexu?

INDREXU: (ENTRANT) En dies anteriors, la mera visió de mi era capaç de fer-te perdre l'alè.

MULTITUD: xiulets a la dama.

MORGG: Llepa el seu musell.

XIM: Els meus fotoreceptors... semblen no estar funcionant correctament.

INDREXU: Sempre, sempre són els teus receptors.

MULTITUD: rient en veu alta.

KOSSAK: [Ordre! Asseieu-vos en el vostre lloc ara!]

MULTITUD: s'aquieta amb un rugit suau.

SHOOL: Sa Majestat, si us plau, aixequi la mà dreta.

INDREXU: Intenta fer això ràpid, Adjudicador. No voldria contrariar al nou rei de Cron en la seva coronació.

XIM: De totes les prostitutes de mig-crèd...

SHOOL: Sa Majestat, jura que el testimoni que donarà és la veritat i res més, per la Llum Original i amb la seva ajuda?

INDREXU: Ho juro.

XIM: Després del que vaig fer per tu...

SHOOL: Per al registre d'aquest Tribunal, si us plau digui el seu nom, ocupació i lloc d'origen.

INDREXU: El meu nom és Hylei Indrexu Cortess, la vuitena esposa de Xer. Vaig néixer i vaig créixer com una senzilla Mamzin de Ranroon, encara que la majoria em coneixen com la seva Reina...

XIM: Un títol que jo et vaig donar.

INDREXU: Un títol que em va ser atorgat per les meves germanes Mamzin en casar-me amb el meu estimat espòs, Xer, que va ser mutilat per aquest salvatge aquí present, un pare massacrat pel seu propi fill, davant dels meus ulls!

XIM: No et vas queixar quan et vas agenollar davant la meva espasa.

INDREXU: Això no és cert.

MULTITUD: xiuxiuejos.

SHOOL: La fiscalia demanda que l'acusat s'abstingui de fer comentaris fins al final de l'interrogatori.

KOSSAK: [Acceptat.]

XIM: No hi ha necessitat, perquè no hi haurà interrogatori. Aquest judici és una farsa. Com ho és ella.

MULTITUD: Oooohh.

XIM: Comproveu els registres. Ella no és de Ranroon, ni una Mamzin en absolut... només és una de les mosses que el meu pare va recollir mentre pillava a Ihala.

INDREXU: El que significa que ets encara més il·legítim del que creus.

MULTITUD: riallades i cloquejos.

MORGG: escopint suc per tot arreu.

XIM: Rieu-vos ara, amants dels llimacs. Només vaig fer el que faria qualsevol fill honorable, quan va descobrir que la seva pròpia mare havia estat enverinada. Va ser el meu error el fet de culpar el meu pare. Hi hauria d'haver travessat aquesta bruixa amb el meu alfange.

SHOOL: Com ja he dit, si l'acusat no pot contenir la seva llengua...

INDREXU: (INTERROMPENT) On està la prova d'aquestes acusacions escandaloses?

XIM: En el teixit de la meva mare. Vaig fer exhumar el seu cos, i les proves van confirmar rastres de neuro-synox, que es correlacionen amb el lot que vaig trobar a la teva sala de vanitat.

MULTITUD: primers indicis de dubte.

INDREXU: Ho diré de nou. Jo no vaig matar a la teva mare.

XIM: esbufega.

INDREXU: Xim, jo ​​sóc la teva mare.

MULTITUD: esbufecs d’holonovel·la.

SHOOL: tartamudeja.

MORGG: baveja.

XIM: I?

KOSSAK: (TOCANT-SE EL VENTRE ADOLORIT DE TANT RIURE) [Hohohohoho! L’altre temps poderós Xim és un bastard de primera classe després de tot!]

MULTITUD: La cambra s'omple d’ecos de rialles exòtiques.

SHOOL: Ordre, ordre, si us plau!

INDREXU: Hauria d’haver-te estrangulat en néixer.

XIM: M'alegro que m’estrangulessis quan ho vas fer...

SHOOL: Morgg, Z1Z0...

MORGG: es colpeja el pit.

Z1Z0: Tot esperant instruccions. Nom objectius recomanats per a la seva aniquilació.

MULTITUD: s'aquieta immediatament.

So: Talons d'agulla movent-se sobre el dur marbre.

SHOOL: Sa Majestat, encara no ha acabat el seu testimoni...

INDREXU: El que estarà acabada és la relació entre els hutt i la Confederació, llevat que s'executi aquest mentider immediatament.

KOSSAK: [Què? No!]

SHOOL: Sa senyoria, hi ha altres testimonis. Estic segur que puc aconseguir una sentència ferma.

INDREXU: Cuineu-lo, Kossak, o hem acabat.

XIM: Quina mare tan dolça i devota.

MULTITUD: espera contenint l’alè amb expectació.

KOSSAK: [Sigui. Fregiu-lo.]

SHOOL: He de protestar! Seria un precedent perillós si no podem complir amb les lleis que nosaltres mateixos vam establir!

KOSSAK: [Les lleis es fan per trencar-les, ximple estúpid. Rostiu-lo fins que sigui només pols i cendres, he ordenat!]

SHOOL: (SOSPIRA) Com ordeni, Sa Senyoria.

INDREXU: Oblidi a Cron. La Seva Immensitat pot aconseguir el seu petó després de tot.

KOSSAK: xuclant-se els llavis, plaer gutural.

MORGG: Un petó per mi també?

SHOOL: (EN VEU ALTA) Escolteu, escolteu, ciutadans de la Cort i de tota la galàxia. En la seva Saviesa preponderant, Kossak el Just dictamina que l'acusat és culpable dels seus crims i el condemna a una mort lenta i dolorosa.

MULTITUD: goig.

SHOOL: (MURMURANT) El judici de Xim el Dèspota ara ha conclòs.

XIM: Fins aquí la justícia, eh, Adjudicador?

SHOOL: Unitat zeta-un-zeta-zero, iniciar la crema.

MORGG: empassa encantat.

XIM: La Crema, vas dir?

So: Potència creixent en volum.

KOSSAK: (SOMRIURES ALEGRES) [Que tothom vegi com Xim s'encongeix davant la seva fi!]

XIM: La teva visió ha de ser encara pitjor que la meva, gasteròpode sense gènere. Ni tan sols m'he agitat. I sí, d'alguna manera l'ésser cremat sembla encaixar... morir del mateix mètode que vaig concebre serà com morir per les meves pròpies mans.

MULTITUD: silenciada. Aquest és un mal cuc.

Z1Z0: Equip de Tubs operacionals. Indiqui objectiu.

INDREXU: El bastard amb grillons.

XIM: El teu creador, Comandant del Cos. Et vaig a ensenyar tot sobre com mor un dèspota.

So: Servos de braços arma que giren.

Z1Z0: Objectiu principal adquirit.

XIM: Heus aquí, aduladors de Kossak, el naixement d'un nou règim de terror...

KOSSAK: [Foc!]

So: Feixos de Calor Centrat. Llarg Crepitar.

XIM: crit torturat.

Z1Z0: Si us plau, abstingui’s de moviments per mitigar el malestar.

MULTITUD: inicis de nàusea. dubtes.

INDREXU: Bloqueja la porta, Morgg. La justícia ha de tenir els seus testimonis.

MORGG: Assenteix estant d'acord i s'allunya pesadament.

KOSSAK: [Més!]

So: Gran espurneig. La carn sent cauteritzada.

INDREXU: Tan bonic com una supernova en morir...

XIM: udola de dolor.

INDREXU: Mira com es solidifica la carn, Adjudicador.

SHOOL: Ara veig de quina mena es va generar Xim. Simplement hem intercanviat una classe de tirania per una altra.

INDREXU: I deixeu-me felicitar-vos, Adjudicador. Vostè ha jugat un paper vital.

XIM: angoixa pura.

So: Un altre crit reafirma a Xim, donant-li major pes i volum... i tristesa.

INDREXU: Z1Z0, incinera les seves cordes vocals mentre estàs en això. Ningú vol escoltar-lo gemegar com un nadó.

SHOOL: No crec que el soroll sigui de Xim...

So: El Lament fantasma ressona en les freqüències baixes i crida a les més altes.

Z1Z0: Alerta, alerta... l'alta freqüència de ressonància fractura les càmeres internes de gas. Es tanquen els tubs del feix.

So: El vidre es trenca. El Feix de calor s'esfuma.

INDREXU: Z1Z0... no t'aturis ara!

XIM: esbufega d’alleujament.

So: El Lament continua, i embolica la càmera en el seu ressò...

KOSSAK: [Què és aquest soroll?]

MORGG: tornant-se boig, anant i venint.

INDREXU: Z1Z0... simplement mata’l!

SHOOL: Però no ve de Xim!

Z1Z0: Font de ressonància situada. Eixam de formes de vida indígenes a les escales de les masmorres.

OZIAF: (DES DE FORA) Amo, amo, més amics seus el seu fidel servent ha alliberat!

So: Envestida d'un centenar de peus tous reforçada per un centenar de veus estridents miolant, la seva cançó trista sense paraules.

INDREXU: Els esclaus?

KOSSAK: [Evociï bantha poodoo! Torneu a les vostres cel·les o patireu la meva ira divina!]

YAAR: (ENTRANT) Això no pot ser, Poderós. Doncs Lom s'ha unit al nostre Lament i els fills d’Evocar han arribat per cantar l'última estrofa.

KOSSAK: Morgg!

MORGG: fent grinyolar les dents en un conflicte de porc senglar.

YAAR: Canteu, germans i germanes! Deixeu que Morgg escolti el nostre Lament, alt i fort!

So: El Lament dobla el seu volum i to.

MORGG: s'atura en sec. Crits de dolor.

YAAR: Morgg torna a la mare-joia. Allà mai podrà tornar a matar.

MORGG: sèrie d’esgarips bestials, que acaben amb un OINK final.

So: Armadura i quincalla dringuen. Un cos que s'estavella contra el terra.

KOSSAK: [Morgg! El meu pobre Morgg! Hauran de pagar per això amb les seves vides! Vaporitzeu-los, Z1Z0!]

INDREXU: Fes-ho, Z1Z0... silencia aquestes criatures miserables... dispara’ls a tots!

Z1Z0: Canviant a canons de pols. Recalibrant a la màxima potència.

SHOOL: Màxima potència? I el públic?

Z1Z0: Aconsello a les formes de vida no-indígenes que es dispersin.

MULTITUD: pànic massiu.

SHOOL: Però Z1Z0, les portes estan tancades! Ningú pot sortir!

INDREXU: Adjudicador, no has après ja que és inútil discutir amb un autòmat? Només computen dues possibilitats. Escombraries dins...

So: braços-armes movent-se, xiulant en fixar el blanc.

SHOOL: (ALLUNYANT-SE) Z1Z0, no! Els innocents es veuran atrapats en el foc creu...

So: El pols es concentra en el centre d'un grup.

SHOOL: crits, sent vaporitzat pel canó de impulsos.

INDREXU:... escombraries fora.

Z1Z0: Formes de vida no-indígenes disperseu-vos... formes de vida no-indígenes disperseu-vos...

So: Canó de pols que es descarrega a ràfegues i silencia a la secció de tenors del cor, que acaben amb una nota alta.

Z1Z0: (DES DE FORA) Impacte directe! Impacte directe!

MULTITUD: crits dels condemnats.

So: Parets de la càmera que comencen a fracturar-se, com esquerdes al gel.

Z1Z0: Alerta, alerta. Les ressonàncies d'alta freqüència són perjudicials per a l'estructura del palau. El sostre és vulnerable al col·lapse. S'aconsella l'evacuació immediata.

KOSSAK: [Que... el meu palau! Dona! Ajudeu-me!]

INDREXU: (ALLUNYANT-SE) No hi ha cap possibilitat, hutt. No seré enterrada viva.

So: Els polsos escombren a través de la càmera.

YAAR: No tingueu por, germans i germanes. Manteniu les nostres posicions. Canteu el nostre Lament.

So: Les raneres de mort augmenten amb el to del Lament. L’esquerdament es torna més freqüent. Cauen còdols, sorolls en el metall.

KOSSAK: [Baixa’m d'aquest tron just en aquest moment, tauler de cargols de ferralla!]

Z1Z0: El transport del hutt només serà possible després de re-estabilitzar l'estructura. Onze punt tres segons per al col·lapse. Parada d'emergència disparada per auto-conservació. Aconsello fer el mateix. (ES DESCONNECTA)

KOSSAK: NOBATA!

YAAR: Germans i germanes, un pas enrere i canteu les notes finals!

So: El Lament aconsegueix el seu major octava. Part del sostre cau. Cau una pluja de roques.

YAAR: Més alt, més alt! Tanqueu al Poderós al nostre Lament!

KOSSAK: rugeix com una balena encallada

So: Un núvol de pedres que cauen com la pluja.

YAAR: Ara vola! Vola lluny a la vela de la nostra cançó!

KOSSAK: brama la seva magnitud final.

So: Un allau de roca esmorteeix els rugits finals de Kossak abans d'ofegar tot el so, fins i tot el Lament. Llavors, després d'haver perdut la seva font, les allaus de roca es converteixen en un degoteig, fins calmar-se completament. Alguns llargs moments abans de...

OZIAF: (DES DE FORA) Amo? Amo?

So: Les seves potes esgarrapen i regiren la runa.

OZIAF: Aquí està! (APROPANT-SE) Quins amics tan agradables va trobar el seu servent?, no els ha sentit? Amo... amo? Si us plau, desperti!

So: Moviments frenètics entre la runa.

INDREXU: (APROPANT-SE) Allunya't d'ell, rata. Ell necessita la seva mare.

So: Un ganivet que s'extreu de la seva beina.

OZIAF: Tu...! Serp d’Argai! No vaig a deixar que facis mal al meu amo!

So: Impacte de cossos. Urpades i lluites.

INDREXU: Deixa’m abric de puces dentat! Ahhhh! El meu cabell!

OZIAF: Mossegar, llençar i esgarrapar serà el meu deure fins que... (COP VIOLENT CONTRA UNA ROCA SEGUIT PER SOROLLS DE DOLOR)

INDREXU: Ningú toca aquesta cara, nan.

So: Ganivet que trontolla per terra.

XIM: (FATIGAT)... com... li has anomenat?

INDREXU: Fill meu... encara vius... aack! (COLL AGAFAT, ASFÍXIA) Què... estàs fent?

XIM: (RECUPERANT LA FORÇA I EL ALÈ) Retornant... l'amor d'una mare.

INDREXU: (GRUNYINT I BLEIXANT) Ximmy... si us plau...

XIM: Besa’m! Em mereixo un petó de comiat.

So: El cop d'uns llavis... un so de succió... mossegada...

INDREXU: un crit bombollejant que surt de la seva gola.

XIM: (BOCA PLENA) Això és. (ESCUP) Aquesta bifurcada llengua no haurà de tornar a llepar-li la cua a un hutt.

So: Carn que cau sobre pedra i terra.

INDREXU: balbucejos incoherents, cridant.

XIM: (AIXECANT-SE) Ves de nou amb Cron. Estic segur que ell apreciarà la teva acabada de descobrir tranquil·litat.

So: Roca i esquist que són retirats fora d'un cos.

OZIAF: (DES DE FORA) Amo... ho sento... el teu servent, massa feble... El seu cap li batega...

XIM: Amunt, nan!

OZIAF:... amo? Està viu! El meu amo viu! Tant l'amo com el servent viuen!

YAAR: (APROPANT-SE) Com ho fem uns pocs dels que cantem el Lament.

OZIAF: (SALTANT) Sí, sí! Tots aquells que estimen l'amo viuen!

XIM: Jo... he d'estar a l'infern.

YAAR: No pots veure-ho, Gran Acòlit? Els pous s'han obert. El cel s'ha aclarit. I més enllà les estrelles... les estrelles s'han mogut, Gran Lom. S'han mogut.

XIM: En primer lloc, jo no sóc el teu Lom. En segon lloc això és el que fan les estrelles. Es mouen. I vaig a moure’m amb elles, fora d'aquest lloc podrit, aquesta bola de baves.

YAAR: Podrit? Bola de baves? Però Evocar és el Paradís un cop més!

XIM: Cap paradís fa pudor a hutt. Fora del meu camí, nan.

OZIAF: Amo, allà on vagi, sap que el seu servent més lleial i fidel i valent estarà amb vostè...

YAAR: Gran Acòlit Lom, els Fills de la Mare-joia també et serviran.

So: Un grup d’evociï els segueix, colpejant els peus tous contra el terra.

XIM: Digues-nos de Dellalt, he de sempre ser sufocat per xiscles! Un veritable Dèspota hauria de parlar només als caps de la Mort mateixa! On són els meus robots de guerra?

OZIAF: Emmagatzemats en la seva nau del tresor, amo, tan amagats com poden estar-ho!

XIM: Què vols dir, amb amagats?

OZIAF: Amagats tan secretament que ningú mai podrà trobar-los... doncs el seu enginyer fidel va deixar al robatori-timó anant a l'atzar, perquè la seva nau es mantingui per sempre lluny dels enemics de l'amo!

XIM: (ALLUNYANT-SE) Naaaan!

Música: Amunt i avall.

NARRADOR: Xim va poder haver sobreviscut als pous d'esclaus d’Evocar, però el seu retorn al despotisme galàctic està lluny de completar-se. No té un exèrcit per derrotar als rebels restants i els evociï, encara que el seu Lament pot fer miques la pedra, serien massacrats en qualsevol camp de batalla.

Música: Tema de Tancament.

NARRADOR: Per tant Xim sap que la seva victòria serà de curta durada llevat que pugui trobar la seva nau del tresor perduda, la Reina de Ranroon, tripulada per l'última legió dels seus temuts robots de guerra, perduda en algun lloc de l'espai.

LOCUTOR: CRÈDITS.

Música: Segueix fins a fondre’s al final.

So: El vent xiula més enllà de la desolació, fins que arriba una dispersió de roques i el brunzit de servomotors.

Z1Z0: Estructura estabilitzada. Assegurant per a la reactivació.

So: Engranatges que tornen a la vida. Pedres que repiquen contra el metall.

Z1Z0: Avaluació de danys en la unitat.

So: Xiulets al vent.

Z1Z0: Tubs de raigs... fets miques. Canons de pols... polvoritzats. Ambulador dret... deteriorat. Dany aparent al processador principal. Accés a subrutines d'identitat. Unitat Zeta -Error... error- circuit de control i comandament en curtcircuit... codi d'unitat desconegut... amo desconegut... carregant còpies de seguretat d'emergència... carregant... carregant... arxius no trobats. Tornant als processadors en la memòria. Reinici final abans del tancament potencial... (BIP, BIP)... reinici reeixit. Càrrega d'identitat central reeixida. Si us plau dirigir-se en aquesta unitat com zeta-i-eme-ema per a totes les entrades futures. Tot esperant ordres.

So: Torreta cranial que gira.

Z1Z0: Control mestre no respon. Transmetent a germans d'acer veïns per a una actualització de despatx del cos.

So: L'antena s'eleva. Comença una transmissió distorsionada.

Z1Z0: Els germans d'acer no responen. Noranta-quatre punt dos per cent de possibilitats que aquesta unitat sigui l'última unitat dempeus. Ha de prendre totes les precaucions. Prova de l’ambulador esquerre.

So: Peus de metall que fan cruixir la runa.

Z1Z0: Operacional. Prova del descarregador de partícules.

So: Tret que trenca les roques.

Z1Z0: Màxim rendiment.

So: Tors que gira, braç-arma que apunta.

Z1Z0: Atenció potencials formes de vida. Cuideu-vos d'aquest robot de guerra de Xim.

So: Trets successius que fan volar roques.

Z1Z0: Aniquilació imminent.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada