diumenge, 7 de desembre del 2014

Caballers de l'Antiga República (VII)

Anterior



VII

EXTERIOR DE LA CASA DEL MESTRE THON

El vent continua bufant.

NOMI(4):... i vam escapar. Jo vaig venir directa a la casa.

Thon murmura pensativament.

NOMI: Vaig pensar que havia d’explicar el que va passar, Mestre Thon. No sé per què. Mai parla amb mi. Mai fa res més que aquest grunyit...
THON: mmmMMMMMMMSSSSssssento molta tristesa i dolor en el teu cor, Nomi Sunrider.
NOMI: (Atònita) Però... parla???
THON: (Reconeixem la veu com la sentida per la Nomi en l'altra ocasió, al costat del llac) Per descomptat que parlo. Sempre, amb paraules i d'altres formes. A la Força, cada moment és una frase.
NOMI: Però... per què ha estat ignorant-me? Per què ha esperat tant??
THON: He esperat per tu, filla meva. Les meves paraules no han canviat, però ara tens orelles per sentir-me. Avui, al llac, vas obrir a la teva ment a la Força. Tu instintivament has fet servir una de les nostres eines més poderoses... la Meditació en Combat Jedi.


NOMI: "Meditació en Combat"? Llavors... soc una Jedi!
THON: Has començat el llarg viatge. Espero que no sigui massa tard.
NOMI: "Massa tard"?
THON: Els esdeveniments avancen ràpidament. Esdeveniments que et conduiran a tu, i a altres que ja estan lluitant, a la batalla més gran coneguda. Entre el Costat Lluminós... i la Foscor. He de preparar-te. El teu entrenament ha de començar ara!!



(4) Arribem aquí a l’instant temporal des de la qual parlava la Nomi a l’escena anterior.


MUSEU GALÀCTIC DE CORUSCANT

El museu més gran de la galàxia està ple d'activitat.

INTERCOMUNICADOR: (Una veu de locutor brillant, alegre, del tipus que es podria sentir en un parc d'atraccions) Benvinguts a Republic City!! Com sabran pels seus fullets de viatge, Republic City -l'única ciutat a Coruscant- cobreix la superfície sencera del planeta! És la ciutat més gran de la República. A la seva esquerra tenen una vista de les càmeres senatorials, on es debaten les lleis per a tot el cosmos civilitzat! Després, visitarem el museu del Misteri Natural, i...
ALEEMA: Psst!
SATAL: Aleema, quant temps més haurem de suportar això?
ALEEMA: (Una dona jove i calculadora) Només durant algun temps més, Satal. Hem de barrejar-nos amb els turistes prou com per estudiar l'esquema de les instal·lacions del Museu.
SATAL: , millor fem-ho ràpid. Després de tot, tu i jo som els hereus de tot el sistema estel·lar de l'Emperadriu Teta, no un parell de Greenies de Circarpous V! Ens arrisquem a ser reconeguts abans o després!
ALEEMA: D’acord, d’acord! Hi ha un monitor d'ubicació allà. Simplement prem aquest botó i...

Se sent un xiulet de l'ordinador.

COMPUTADORA: Pantalla del mapa activa. Vostè es troba aquí. (Xiulet)
SATAL: OH! Per l'Emperadriu, odio les ajudes visuals!
ALEEMA: (Exasperada) Silenci, Satal. Estic comprovant el directori...

Aleema trasteja a la pantalla d'ubicació.

ALEEMA: Vegem... Alderaan, Anoat... aquí està! Antiguitats del Costat Fosc.
SATAL: Perfecte! Hi ha un museu d'objectes del Costat Fosc no lluny d'aquí.
ALEEMA: Ja està, Satal. El poder del Costat Fosc aviat serà nostre!



EXTERIOR DE ÀMBRIA

Sobre el vent es poden sentir sorolls d'eines.

OSS: I ara, on és aquest convertidor de potència? Convertidor de potència...
3D: Ooh!! Ah-hah-hah-hah! Crec que està a l'esquerra, Amo Wilum.
OSS: El blàster d'en Gudb va fer un treball brut en tu, 3D. He trigat mesos a aconseguir les peces per arreglar-te.

La Nomi s'acosta als dos.

3D: Oh, mestressa Nomi! Com està?
NOMI: Hola, 3D. Hola, Wilum.
OSS: Hola, Nomi Sunrider. Com va l'entrenament Jedi?
NOMI: ... S... suposo. El Mestre Thon em va donar la tarda lliure. Vaig pensar que donaria un passeig, però... aquest planeta és tan erm. Per què el Mestre Thon va escollir viure aquí?
OSS: Mmm, perquè va voler demostrar-se. Àmbria és un món del Costat Fosc. I una vegada que Thon va conduir les energies del Costat Fosc de tornada en aquell llac, va decidir quedar-se.
NOMI: Des... des de quan coneixes el Mestre Thon? És realment tan savi com diuen? Ell... de vegades em fa por.
OSS: (Encara ocupat amb la reparació) Porto amb ell cinc anys. Em va ensenyar a utilitzar el sabre de llum i la Força. Ell em va donar...
3D: Si us plau, miri el que està fent, Amo Wilum! Està a mil·límetres dels meus servos més delicats!
OSS: Oh... ho sento, 3D. Thon és el millor Mestre Jedi que mai hagi conegut, Nomi. Hmmm... l'emissor de densitat està fregit...
3D: Aiii mare. Això és fatal, oi? Estic condemnat!!! Ho sabia!!
OSS: (rialleta) Estaràs . Eh, puc fer un bypass a l'emissor, i unir-lo directament en aquest integrador secundari. He d’advertir-te, Nomi, que el Mestre Thon pot ser esgarrifós de vegades. Ell t’empenyerà per trobar els teus límits.
NOMI: , almenys estaràs aquí. Si les coses es posen difícils, tindré algú amb qui parlar.
OSS: Emm, no ho sabies? Jo... potser me’n vagi.
NOMI: Què??
OSS: , . És per això que el twi'lek és aquí.
NOMI: Qui és "Twi'lek?"
OSS: (Rialles) Un twi'lek és una espècie, no una persona. Aquest és un Jedi. El seu nom és...



EXTERIOR D’ÀMBRIA - EN UNA ALTRA BANDA

El vent encara està bufant. Se sent el soroll del trot d’en Thon.

THON: Mmm... Tott Doneeta. M'alegra que hagis vingut.
TOTT: , Mestre Thon. El Mestre Arca està al planeta Onderon amb els seus aprenents, Ulic i Cay Qel-Droma. El Costat Fosc és molt fort allà. Ens ajudarà?
THON: El Mestre Arca és un vell amic. Com puc negar-me?



EXTERIOR D’ÀMBRIA - MÉS TARD

La nau d’en Tott se'n va.



MUSEU DE CORUSCANT

Una porta s'obre.

CONSERVADOR: Benvinguts al Museu d'Antiguitats del Costat Fosc! Puc ajudar-los?
SATAL: Així ho espero. El meu nom és Satal. I aquesta és la meva cosina, Aleema.
ALEEMA: Estem interessats a veure qualsevol objecte antic del Costat Fosc. Si és que en té algun.
CONSERVADOR: Si és que tinc algun?? (Rialles) Estimats meus, estan de sort! Precisament estem instal·lant ara una nova exposició. "Els Senyors Foscos del Sith."
SATAL: Hm... hmm. És un títol bastant dramàtic.
CONSERVADOR: Gràcies. El vaig idear jo mateix. Però em temo que l'exposició encara no està preparada.
ALEEMA: (Activant el seu encant) Oh, però no podríem de totes maneres anar a veure el que ?
CONSERVADOR: , se suposa que jo no... la majoria del material que tenim són només quincalla, saben? Però els Cavallers Jedi ens van demanar que no ho mostréssim fins que s'haguessin pres les mesures de seguretat apropiades.
ALEEMA: Només una miradeta? Si us plau??
CONSERVADOR: Beeeee... d'acord. A qui li molestarà, de totes maneres? Només són un grapat de llibres vells i de talismans acumulant pols. No és com si algú anés a usar aquestes coses per conquerir la galàxia o alguna cosa així! (Rialles) Passin per aquí!

Una altra porta s'obre.

ALEEMA: Ohhh...
SATAL: Guau.
CONSERVADOR: Aquí hi ha, fins ara només munts de llibres vells i medallons. Però esperin a què preparem els llums i les holografies. Aquest és el veritable espectacle.
SATAL: Sap molt sobre el Costat Fosc?
CONSERVADOR: Oh, només el que està aquí al datapad, en realitat. Antics Cavallers Jedi que van tornar-se cap al Costat Fosc i es van convertir en Senyors Foscos del Sith, o alguna altra cosa sense sentit. Van governar a una antiga civilització, però van ser bandejats per les seves males pràctiques, etc, etc...

Xiulet de l'ordinador.

CONSERVADOR: Oh, em perdonen un moment, oi?

El conservador abandona la sala.

CONSERVADOR: (A l'altra sala) Hola? Aquí... QUÈ??! No... (Comença una llarga sessió de xafardeig.)
SATAL: Aleema, pots sentir-ho?
ALEEMA: . Hi ha poder en aquestes coses, Satal.
SATAL: . Em pregunto si algú més pot sentir-ho, a més de nosaltres.
ALEEMA: Agafa alguna cosa, Satal. Aquesta és la nostra oportunitat!
SATAL: Aquest llibre. Amb escriptura antiga. Oh, això sembla important!
ALEEMA: . Vinga!!

Els dos aristòcrates surten de la sala corrent tan ràpid com poden.

CONSERVADOR:... lungfish estaria ... sempre que estigui fresc, és clar.

El conservador s'aparta un instant del comunicador

CONSERVADOR: Vaja, lamento tot això. Només és un petit malen... vaja. On s’han anat ara?



INTERIOR DE LA CASA DEL MESTRE THON

VIMA: (Rient i cantant) La la la la, deu petits cadells de bantha, caminant per la neu. Un es va escapar, i llavors van quedar nou... la la la la...

Nomi arriba sufocada.

VIMA: Hola, mare. Com...

Nomi cau a terra, esbufegant

VIMA:... estàs? Sembles cansada, mare.
NOMI: Estic molt cansada, petita gemma. Aquest entrenament Jedi és...
THON: Nomi Sunrider...
NOMI: (Es posa dreta d'un salt) Mestre Thon. Jo... no em vaig adonar que havia entrat.
THON: El teu entrenament va molt . La Força està realment amb tu.
NOMI: (Atordida per la inesperada lloança) Gr... gràcies.
THON: És hora que doni’s el proper pas. Faràs servir cristalls d’Adegan per construir el teu primer sabre de llum.
NOMI: (adolorida) Mestre Thon... Jo... sé que he de portar la vida d'un Jedi. Ho faré. Però mai tocaré de nou un sabre de llum. Un sabre de llum només em farà recordar la mort del meu marit... i la venjança terrible que vaig dur a terme sobre aquells que el van assassinar...
THON: Això no va ser venjança. Va ser autodefensa. Va ser justícia. Ja has mostrat gran habilitat natural amb el sabre de llum.
NOMI: Vostè mateix no porta sabre de llum. Per tal que jo no hagi d'usar un sabre de llum, acceptaré el seu entrenament.
THON: Mmmmm... has de prendre el sabre de llum, Nomi Sunrider. Jo predic que, o el prens de nou, o moriràs.
NOMI: No obstant això, no ho faré.
THON: Llavors vine. Anirem als turons. Hi ha una cerimònia que he de fer.
NOMI: Cerimònia? Però...
THON: Porta la teva filla. També ella és la meva aprenent.



EXTERIOR D’ÀMBRIA

THON: De pressa, puja a la meva esquena amb la teva filla. Cal que ens apressem.
NOMI: 3D, estàs... estàs segur que no vols venir amb nosaltres?
3D: Gràcies, mestressa, però no crec que les meves juntes estiguin preparades per semblant... eh... passeig. A més, aquesta criatura sembla molt enfadada, mestressa.
THON: GGGGRRRRRRRR...
3D: (Molt espantat) A més a més, he d'acabar de reparar l'Explorador del Costat Lluminós!
NOMI: Molt . A munt, Vima! A l'esquena del Mestre Thon.

Alça a la Vima.
Thon remuga.

NOMI: Ja està. 3D, si passés alguna cosa... si no tornem... pren la nau. Torna al nostre planeta. Explica'ls-hi el que va passar.
THON: (Un riure molt greu) Nomi Sunrider, no confies en mi? (Riu més fort. Les seves rialles es transformen en...)



PALAU DE BOGGA - STENNESS

... el terrible riure d’en Bogga el Hutt.

NIKTO: No ho enxampo, Gudb. Per què Bogga el Hutt està rient?
GUDB: No ho , Nikto. Fa una estona, estàvem llepant-nos les ferides després de la pallissa que ens va donar aquest Jedi, i ara el vell Bogga està rient tan fort que s'està agitant com un flam Andorià!
BOGGA: PREPARA LA NAU, GUDB!! ANEU A FER UNA ALTRA VISITA A AQUESTS JEDI!!
GUDB: Jo, cap?!? Està segur que vol que...
BOGGA: NO QÜESTIONS LES MEVES ORDRES, GUDB!!!
GUDB: Però l'última vegada...
BOGGA: L'ÚLTIMA VEGADA, NO TENÍU AIXÒ!

Se sent un dringar metàl·lic

GUDB: Uh... joies?
BOGGA: ESTÚPID!!! SÓN CADENES. CADENES MANDALORIANES. SUBJECTARAN FINS I TOT A UN PRESONER JEDI. ARA, VES!!!!



EXTERIOR D’ÀMBRIA

Se sent el soroll dels cascos d’en Thon. El xiscle d'un ocell estrany. I l'omnipresent vent.

THON: Conèixer la Llum és molt simple. Un Jedi ha de sentir la tensió entre els dos costats de la Força, en ell i en l'univers. El Costat Fosc ens desafia. Ens prova. Ens força a què arribem més enllà de nosaltres mateixos.
NOMI: Com... el que vaig fer al llac?
THON: Exactament. Vas utilitzar la Força per influir en aquestes criatures del Costat Fosc.
NOMI: Mestre Thon... Oss Wilum em va explicar que va escollir aquest món perquè el Costat Fosc és fort aquí.
THON: . Hi havia una gran foscor aquí. Jo la vaig atrapar al llac, i allà roman. (Sospira i deixa de caminar) Aquí. Hem arribat.
NOMI: Aquí? A la vora d'aquest precipici?
THON: , Nomi Sunrider. Mira a l'abisme.

Vima colpeja unes roques soltes de la vora.

VIMA: Ooh, mare, és tan profund...
NOMI: Queda't enrere, Vima. És massa perillós.
THON: Perillós? Mmm, sí, és perillós, Nomi Sunrider. Però no és res comparat amb la Força. Ara si us plau, torna't d'esquena a l'abisme, i mireu-me.
NOMI: .

Ella es torna, amb els peus just a la vora del precipici.

THON: Ara estàs dempeus en el tall de la navalla, Nomi Sunrider. Entre la Foscor darrere teu, i la Força davant teu. I has d'escollir. Però recorda, la Força és més profunda que aquest abisme, i mil vegades més misteriosa. Però pots entendre aquests misteris, Nomi Sunrider. Un dels camins pels quals un Jedi arriba a entendre la Força és a través de la construcció d'un sabre de llum.
NOMI: (Espantada i enfadada) Però Mestre Thon, jo...
THON: El teu destí espera, Nomi Sunrider.
NOMI: Jo... no estic segura de voler!! Mai vaig voler ser una guerrera! Mai vaig voler prendre part en cap batalla galàctica!
THON: Els Jedi no busquen batalles!! Però tampoc donen l'esquena a la batalla quan la troben... ara, tinc un regal per a tu. (Tira d'un paquet lligat al seu costat) Això... és el meu propi sabre de llum. Pertany legítimament al meu més gran aprenent. Tingues. Pren-lo.
NOMI: (Retrocedeix, agitant les roques de la vora) Jo... no puc. Jo... hauria de tornar al meu planeta, i començar una nova vida.
THON: (Començant a perdre la seva paciència) N'GRRTTTHHH... Et diré una cosa, Nomi Sunrider. No hi ha marxa enrere per a tu! Hi ha avanç, o hi ha Foscoooorr!!!

Una descàrrega blàster colpeja el terra prop dels tres Jedi. Un esquif vola sobre ells, disparant.

GUDB: Yeehah!!!
NIKTO: VOLA’LS A TROSSOS!!!
NOMI: Mestre Thon, ens estan atacant!!!
VIMA: (Crida) MARE!!!!
THON: , vaig sentir el seu lliscant aproximant-se fa una estona.
GUDB: (Parlant durant el diàleg de la Nomi i en Thon) Diables, Nikto, segueixes fallant!! No podries donar-li ni a un cantant d'òpera gamorreà!!
NOMI: I no va a fer res?!?
NIKTO: (Parlant durant el diàleg d’en Thon) Ho intento, ho intento!!
THON: Estava preguntant-me com et podria enganyar per llançar-te a la batalla. (Rialletes) Aquesta sembla una bona oportunitat.
NOMI: Batalla?!? Hem d'escapar!!!
THON: Fugir?? No, LLUITAR!! Estic desviant els seus trets amb la Força. Pren el sabre de llum!!!
NOMI: Ho sento, Mestre Thon. No puc.
THON: (enfadant-se molt) APRENENT TOSSUDA!!! NO ÉS MOMENT DE FILOSOFIES!!! El teu futur ha començat. Pren el sabre de llummm!!!
NOMI: NO!!!
THON: (Molt enfadat) Molt , llavors. Si no vas a utilitzar el sabre de llum, llavors usa els teus poders Jedi, com vas fer per protegir la teva filla!!!
NOMI: E... està boig!!! Jo no tinc poders!! Vostè és el Mestre Jedi, VOSTÈ ens protegeix!!! Jo he de salvar la Vima!!
THON: (Cremant de ràbia) NCH TSUN GTTAK!!! MOLT , FUIG!!! Porta la teva filla a lloc segur. (Comença a trotar) Si l'aprenenta d’en Thon no poders... llavors Thon tampoc els . Skon ulpn knrr... deixem que aquesta trobada segueixi el seu curs.
NOMI: Esperi!! On va...? Mestre Thon, està anant directe cap a ells!!
NIKTO: Ei, Gudb, mira la bèstia aquesta gran. Sembla... Sembla que s'està rendint!
GUDB: , Nikto. Però mantingues el teu blàster apuntant-li de totes formes. , nois, aterreu amb l’aerolliscador. Sembla que haurem de carregar amb un presoner. (Rialles) !
NIKTO: Atrapeu-lo! Poseu-li aquests grillons! Bé!!

La banda encadena el Mestre Thon amb les cadenes Mandalorianes, tirant el forrellat. Les veus s'esvaeixen mentre la Nomi corre cap a la Vima.

NOMI: Anem, Vima. Hem d’ocultar-nos.
3D: (Apareixent) mestressa Nomi? Per aquí!!
NOMI: 3D!! Com has...?
3D: Oh, mestressa Nomi. Aquests pirates van demolir la casa de l'Amo Thon!! Tot just vaig poder treure els meus circuits d'allà!!
NOMI: Anem a marxar d'aquí, 3D. Està llest l'Explorador del Costat Lluminós?
3D: , senyora. Però aquests pirates estan entre nosaltres i la nau. I què hi ha de l’Amo Thon?
NOMI: Ell és un Mestre Jedi, 3D. Estarà... (De sobte veu el que li ha passat a Thon) Espera!! Què està fent?!

Thon brama, resignat, lluny d'allà.

GUDB: (De lluny) Ja no ets tan dur ara, oi?! Ha, estúpid sac de banyes i de protestes! Poseu-li aquestes cadenes Mandalorianes, nois!

Soroll de cadenes entrexocant.

3D: Se l’estan emportant presoner!
NOMI: Està rendint-se sense lluitar.
3D: Què farem? Aquests bèsties!! Tant de bo fos un model millor de droide!! M'agradaria tenir el poder de...
NOMI: "El poder". El Mestre Thon va dir alguna cosa sobre els meus poders Jedi.
GUDB: (Des de lluny) Si es mou, dispara-li!
NOMI: MALEÏT sigui!!! Aquesta és la seva forma d'enganyar-me!! Però quina opció tinc? He de...
3D: Mestressa Nomi, què està...?
NOMI: Calla, 3D!! Només he fet això una vegada abans. He de concentrar-me... arribar a les ments d'aquests pirates espacials...
NIKTO: , Gudb. L'alè de Rancor aquí present està completament encadenat.

Està fent xocar els cristalls d’Adegan entre si. La Força comença a créixer...

GUDB: Bon treball, Nikto. Bogga el Hutt estarà content amb mi. Primer capturo a un Mestre Jedi, i ara acabo de trobar aquests cristalls d’Adegan que taaant anhela!
NIKTO: Què vols dir, amb això de què TU vas capturar a un Mestre Jedi?
GÀNGSTER 1: Això, Gudb. Aquí hi ha com una dotzena de tipus que vam fer el treball.
GUDB: Eh, què us passa, nois?
NIKTO: ... de fet, no has fet gran cosa, a part de quedar-te al marge donant ordres!!
GUDB: Vinga, companys... us esteu comportant com bojos!! Aquí estem tots del mateix costat!!
GÀNGSTER 2: Deixa’m guardar aquests vidres per a Bogga.
GÀNGSTER 3: No, jo!! Deixa que JO els porti...
GÀNGSTER 4: Jo sóc més fort. (Empeny a Gudb) Jo els portaré a Bogga!!
GUDB: Aparta les teves urpes dels meus vidres!!

La discussió entre els gàngsters creix...

GÀNGSTER 1: Dóna-me’ls!!
GÀNGSTER 3: Són meus!! MEUS!!
GÀNGSTER 2: Oblida't d’en Bogga!!

Esclata una baralla entre els dotze.

3D: Mestressa Nomi, aquests pirates s'han tornat bojos!! S'estan barallant sense raó!!
NOMI: És la Força. El Mestre Thon l'anomena "Meditació en Combat Jedi."
3D: Ara tenim el camí lliure. Crec que podrem arribar a la nau.
NOMI: (Amb una nova resolució en la seva veu) Tingues cura de la Vima, 3D.

SNAP-HISSSSSSS... Nomi empunya el sabre de llum d’en Thon.

NOMI: Tinc una feina a fer. , Mestre Thon, ja tinc el teu sabre de llum... TU GUANYES!!!

La Nomi corre contra els pirates.

NIKTO: Dóna'm els vidres, Gudb!!
GÀNGSTER 1: Oblida-ho!! Són MEUS!!!
GÀNGSTER 4: Allunya't de mi!!
GÀNGSTER 2: (Sentint el sabre de llum) Eh!! Què és això...?
GÀNGSTER 3: Què és això? QUI ÉS aquesta??
GÀNGSTER 1: Eh, tranquil...

La Nomi es converteix en una picadora de carn vivent, grunyint i cridant mentre trosseja els pirates amb el sabre.

NOMI: AIXÒ ÉS UN SABLE DE LLUM, ESCÒRIA!!!

El gàngster 3 emet un crit d'agonia.

NOMI: I JO SÓC (grunyits, el gàngster 2 mor) UNA JEDI!!!!
GÀNGSTER 1: Està intentant alliberar la bèstia!!!
GÀNGSTER 4: No, ve a pels vidres!!
GUDB: És una Jedi, idiotes!! Ve a per NOSALTRES!!
GUDB I GÀNGSTERS: Correm!!!!

Els pirates emprenen la retirada.

NOMI: He vingut, Mestre Thon. Tal com sabies que ho faria.

Amb una espasada, la Nomi talla les cadenes d’en Thon.

THON: Està en la teva naturalesa, nena. Ets una Jedi.
GUDB: Espereu un moment... per què estem corrent?? Encara som gairebé 12 contra 2 Bogga ens convertirà en farratge de drac!! Hem de matar-los a tots dos!! ANEM-HI!!!

Els tipus dolents tornen a acostar-se als Jedi...

NOMI: Mestre, tornen a per més.
THON: Ara lluitarem junts, com a mestre i aprenent.

Els grunyits d’en Thon i el sabre de la Nomi serveixen perfectament de complement als crits dels pirates.

GÀNGSTER 4: AAAGGGHH!! M'HA TALLAT LA CAMA!!!
GUDB: ATRAPA-LA, Nikto!!! DESTRUEIX AQUESTA BRUIXA!!
NIKTO: Ni parlar!! Jo no m'acosto a aquest sabre de llum!!
GUDB: Prefereixes a aquest monstre amb banyes!? Està emetent un camp de força que podria detenir un reptador de les sorres!!
NIKTO: Això s’ha acabat. Jo me’n vaig d'aquí!!
GUDB: Jo també. Ja he tingut més Jedi del que puc suportar!!
PIRATES SUPERVIVENTS: "Escapem", "Anem-nos d'aquí," etc...
NOMI: Estan fugint.
THON: T'cha. Deixa'ls anar. El Hutt completarà la seva humiliació.

L’aerolliscador se'n va.

NOMI: Em temo que ens hem creat enemics, Mestre.
THON: N'grth. Ningú vol enemics. Però de vegades poden ser útils. Ens forcen a què arribem més enllà de nosaltres mateixos.
NOMI: Jo... estic a punt.
THON: Així ho espero, filla meva. Perquè hem de partir aviat.
NOMI: Anem... anem a reunir-nos amb l’Oss Wilum?
THON: Encara no. Abans, hem d'anar a Coruscant, a parlar amb els Senadors de la República. Crec que necessitaràs la seva ajuda, perquè els enemics als quals t'has enfrontat avui no són res comparats amb el poder del Costat Fosc que ens espera a Onderonnnn...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada