dijous, 27 de setembre del 2018

Relats recopilats Galaxy Guide (XXX)

Anterior


30 Esperant l'última llançadora nocturna

Galaxy Guide 11: Organitzacions criminals
Capítol 1: Rostres en la foscor
Autor: Rick D. Stuart
 10 DBY

—Hola, Reshig. Vas a algun lloc?
—Vexan! Oh, hola, ah, senyor.
—Què curiós trobar-te a l’espaiport en aquestes hores de la nit. Una mica lluny dels teus llocs habituals, no?
—Sí, bé, ah, vaig a trobar-me amb un vell amic. Arriba en la llançadora que ve de Dreve.
—Sí, eh? Parlant de vells amics, l'altre dia em vaig trobar amb un altre amic teu. Sires Vant va dir que et digués «hola» si et veia.
—A-això va dir? Q-que amable de la seva p-part.
—Molt amable, tenint en compte la gran quantitat de diners que li deus, segons tinc entès.
—Sí, bé, vaig tenir una mica de mala sort, això és tot. He estat malalt, sap? I, bé, el negoci estava tancat i...
—Sembla com si necessitessis unes vacances, Reshig. Digues-me, no serà aquest l'autèntic motiu de la teva presència aquí, veritat, Resh?
—No, de debò, ja li he dit, estic...
—No estaries pensant a prendre't unes vacances i passar un temps fora del planeta, per exemple? No estaràs pensant a abandonar aquesta gent tan amable que et va prestar tots aquests diners quan tant ho necessitaves?
—Qui, jo? No, escolti, jo només pensava...
—No! Escolta, tros de gehlak!
—Si us plau... deixi'm anar!
—No hi ha arribades de llançadores en aquesta hora de la nit. I pel que jo sé, Reshig, no tens cap amic. Tens a Vant molt interessat en tu. Creies que podries sortir de la ciutat mentre ningú mirava?
—M'està fent mal...
—Creies que seria tan fàcil? Creies que Vant no ho esbrinaria? Estava damunt teu al moment en què vas comprar aquest bitllet! Vant em va demanar que et donés un missatge de la seva part. Tens 40 hores per reunir 50.000 crèdits. Aconsegueix els diners o et prometo que realment vas a prendre't unes vacances. Unes vacances molt llargues. Entesos?
—Sí, sí, però si us plau, deixi'm anar.
—No parlis d'això amb la teva dona ni els teus fills, Resh.
—No, no ho faré, oficial Vexan.
—Bé. Ara, fora d'aquí!
—Ara mateix. Gràcies, agent.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada