divendres, 28 de setembre del 2018

Relats recopilats Galaxy Guide (XXXII)

Anterior


32 No vaig tenir cap possibilitat

Galaxy Guide 11: Organitzacions criminals
Capítol 1: Rostres en la foscor
Autor: Rick D. Stuart
 10 DBY

Eren hàbils, això ho haig de reconèixer. Sabien que tenia un droide de seguretat a bord, així que van haver de trobar una manera de sortejar al vell D-Mot. Així que un d'ells crea una imatge hologràfica meva. Suposo que van usar un vestit de suplantació; ja saben, un d'aquests projectors d’holovídeo tridimensional miniaturitzats que de vegades tenen els caça-recompenses. Llavors, a última hora d'aquest matí dos d'ells arriben trontollant a la rampa amb el que sembla ser la meva figura arrossegant-se entre els dos. Comencen a colpejar la comporta, amb tota la barra. Convencen al vell D-Mot que estic borratxo com un fengrill lucrusià i que ells m'estan ajudant a tornar a casa.
Bé, D-Mot és un droide bastant lúcid, però està programat per saltar-se certes funcions de seguretat si creu que estic en perill. Bé, per abreujar, van aconseguir entrar i desactivar a D-Mot. Ara imaginin la meva sorpresa quan arribo a casa aquest matí, carregat de regals per als nens. Teclejo el meu codi d'accés, l’escotilla s'obre, i aquí estic jo, mirant-me a mi mateix cara a cara! En el temps que em va costar adonar-me del que havia passat, ja tenien el meu blàster i tot va ser costa avall a partir d'aquí. Francament, no vaig tenir cap possibilitat...
—Fragment de la declaració oficial presa al Capità Raquid Krev,
del vaixell de càrrega Lexus Primal



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada