dimecres, 21 de maig del 2014

Les Aventures de la Lanoree Brock, Ranger Je’daii



Les Aventures de la Lanoree Brock, Ranger Jedaii

 


L’Alba dels Jedi

 

Tim Lebbon 



La novel·la més prèvia en l'univers de Star Wars, segueix a les aventures de la Lanoree Brock, Ranger Je'daii, mentre s'enfronta a una amenaça mortal amenaçant tot el que ella guarda afecte. A continuació hi ha una entrada exclusiva del seu diari de bord.

Ironholgs, introdueix això al meu diari, droide bo. D’acord. Per on començo...
Així que, el Consell Je'daii em va demanar tornar a Tython, el que només podia significar una cosa: tenien una missió per a mi. Sóc una Ranger, és d'esperar, encara que l'última vegada que van fer això vaig acabar volant a Ska Gora i involucrant-me a les guerres territorials Wookiee. Vaig pensar que seria lleuger. Va acabar sent... un desastre.
Però això és diferent. Molt diferent. De la manera que ho veig, hi ha dues raons per les quals m'han cridat. La primera és que la missió és tan seriosa, tan delicada, i potencialment tan mortal que no podien arriscar-se a utilitzar cap altra forma de comunicació per informar-me. Ells no podien transmetre’m la informació, fins i tot pels propis canals segurs dels Je'daii. No podien enviar a ningú, ni un droide, ni cap Ranger, amb arxius encriptats. Havia de ser cara a cara.
I quan em vaig trobar amb ells a la vall, fins i tot la trobada es va fer en un extrem secret. Estrany veure al Consell així. Gairebé com si estiguessin espantats.
El segon motiu pel qual em van escollir era per com de personal que és aquesta missió per a mi.
Al principi, vaig pensar que l'últim comprometria el primer. Però havia tingut temps per deixar que aprofundís. He tingut temps per viure en el Passat, aquells primers dies a Tython amb el meu estimat germà Dal, i els anys posteriors sense ell, i puc veure per què el Consell Je'daii és tan savi.
El perill de la missió i el seu aspecte personal estan tan entrellaçats que no podien triar a ningú més. Només jo. Sempre. Havia de ser jo.
Diuen que l'entrenament d'un Je'daii és el que els fa les persones que són, i en certa manera és veritat.
El meu viatge per a Tython em va posar en forma. Vaig trobar la meva veritable crida a l’Anil Kesh, el Temple Je'daii de la Ciència.
Aquí vaig aprendre a temperar els meus dubtes i a canalitzar els meus talents. Aquí vaig descobrir per primera vegada l'alquímia de la carn.
Però vaig ser jo qui vaig fer aquest viatge llarg, definitivament tràgic que realment va formar la persona que sóc ara.
Així que ara m'embarco en la meva nova missió. La primera parada serà Kalimahr. M'han dit que em trobi amb un Twi'lek anomenat Tre Sana allà. M'han dit que m'ajudarà. I ja estic inquieta. Estic acostumada a tractar amb no tythans, però per una cosa tan sensible com aquesta? Per què hi ha cap cosa que un Twi'lek em pugui explicar que el Consell no hi pugui?
No és la millor manera de començar una missió, eh, Ironholgs? En el misteri. En la foscor.
No obstant això, vaig tornar a Tython amb pau al meu cap, i ara me'n vaig de nou amb un gran pes aixafant-me. Una pressió personal del tipus que mai vaig pensar que hauria d'afrontar. I un perill similar per a tot el sistema Tythan.
Sento que estic a punt de posar a prova cada moment d'entrenament que he tingut.
Però això està bé, Ironholgs. Et tindré amb mi, el droide rondinaire que ets. Tinc el meu Pacificador, refinat i personalitzat al meu gust. Maquinària més ràpida. Armes més grans.
I tinc la Força. El que sigui que passi, el que sigui que estic a punt d'enfrontar, i a qui sigui amb qui em vagi a trobar, la Força sempre hi serà.
Fixa el rumb a Kalimahr. I que la Força m'acompanyi.
Ranger Je'daii Lanoree Brock, desconnectant.

FI
 

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada