diumenge, 10 de febrer del 2019

Heroi de Lloguer (IV)

Anterior


Entrada 4 del Panell de Dades

Han: Si tenia algun dubte sobre desenganxar cap al sistema Alderaan en el Falcó amb el meu nou estrany carregament, va ser ràpidament dissipat. Greedo va aparèixer en la meva taula en la cantina quan Ben i Luke es van marxar.
Està seguint això, historiador? Ben i Luke són el vell i el noi. Vull mantenir-lo a vostè en ordre. I Greedo és aquest imbècil rodià inconscient que treballa per a Jabba. Assassí de lloguer. Ho té? Bé.
Greedo està tot inflat com una d'aquestes aranyes verinoses d’Eberon a punt de capturar a la seva presa. Diu que Jabba té posada una forta recompensa per mi, tot per aquest negoci de l'espècia. Intento explicar que puc aconseguir els diners. No obstant això, Greedo imagina les seves butxaques folrades amb la recompensa de Jabba, i puc veure immediatament que els meus minuts estan comptats.
No és que m'agradi eliminar a personatges desagradables en el meu temps lliure, ja sap, però tampoc vaig a deixar-me enxampar. Vaig xerrar amb ell d'una manera realment amistosa. No era tan intel·ligent com cobejós. Vaig treure un blàster de sota la taula molt fàcilment i ja no va haver-hi més Greedo.
És el problema amb els lacais de Jabba i amb la majoria de cretins que treballen per als senyors del crim. No poden usar els seus caps. O com sigui la part de la seva anatomia en què els seus cervells de pèsol estiguin situats. Em dóna un avantatge sobre ells.
Em figurava que no era el final del petit programa de fustigació de Jabba. Chewie i jo vam tornar a tot córrer a la Badia d'Atracada 94, la humil llar del Falcó. Estàvem preparats per a alguna acció seguida, però no per a l'arribada del mateix rei del llot, Jabba. Així d'important era per a l'amor propi de Jabba. Cregui'm. Es tractava de quelcom més que diners. No volia que ningú pensés que jo la hi havia jugat en no pagar pel merder de l'espècia.
Jabba estava en la badia d'atracada amb tota classe imaginable d'escòria alienígena a remolc. Cridava el meu nom. Vaig contestar des de darrere i vaig espantar al divers grup. Vaig suposar que, si Jabba estava amb ells, no buscava l'assassinat just llavors. Els seus sequaços s'ocupaven d'aquest treball brut en aquells dies.
Li vaig mostrar a Jabba una mica d'autèntic aplom. És l'única cosa que li crida l'atenció. Un vol no mostrar por davant d'aquesta massa bavejant. Vostè l’ha vist, veritat? Un mai s'acostuma a la fastigosa criatura que és. Em xoca cada vegada. No és que ell ho sàpiga. De vegades la supervivència és un 50 per cent actuació, presentar una bona façana.
Actua com si estigués afligit per la defunció de Greedo. Que pensava que els dos érem amics. També té un aplom bastant bo. Tots dos sabíem que estava parlant del país de la fantasia. Li vaig dir que li pagaria, però que necessitava temps. Va estar d'acord per un 15 per cent addicional. Per descomptat va dir que, si no ho recuperava, aquesta vegada hi hauria un preu pel meu cap tan alt que no podria acostar-me a un sistema civilitzat durant la resta de la meva vida. Ara que jo ho creia. Li vaig assegurar que seria un plaer reemborsar-li.
En la meva ment m'imaginava al caça-recompenses, Boba Fett, rastrejant-me. No vulgui ni saber sobre Boba. Ha portat vostè una vida protegida, Sai’da, fins i tot en aquest palau de psicòpates, si no s'ha trobat amb Boba Fett. Només escoltar sobre Boba fracturaria la seva tranquil·litat espiritual. No vull ni pensar en ell.
Així que, com pot imaginar, Chewie i jo estàvem una mica ansiosos per encarregar-nos de la nostra estranya i petita tripulació i arribar a Alderaan de seguida.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada