dijous, 14 de febrer del 2019

Heroi de Lloguer (i XVIII)

Anterior


Entrada 18 del Panell de Dades

Sai’da: La meva conversa amb Han Solo ha arribat a un alto... un de temporal, espero. Però no hi ha forma de dir què li farà Boba Fett, el caça-recompenses més notori de la galàxia.
Estic dempeus fora de l'entrada de la cel·la d’en Han, incapaç de moure'm. M'ha arribat una estranya sensació. Sóc un home religiós, un home de compassió en esperit i paraules... però no en acció. No puc impedir la mort d’en Han Solo. No sóc rival per a un caça-recompenses. I mai abans això ha estat una font de frustració!
El Sr. Solo m'ha donat molt en el que pensar. Les virtuts del valor i l'acció. La lleialtat i la companyonia. L'humor.
Ara m'allunyo de la cel·la d’en Han Solo. Però només per fer un cop d'ull a la seva princesa. Potser sigui millor que aprengui algunes de les maneres del Sr. Solo, si haig de protegir-la.
Fins llavors, reso per la continuació de la història de Han Solo...

FI

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada