dilluns, 5 de març del 2018

Curandera Jedi (i Ep)

Anterior



Epíleg

Més tard, quan tots van marxar, Jos Vondar i Tolk le Trene es van abraçar i van observar el firmament a través del visor.
–Segur que això és el que vols? –va preguntar ella.
Ell va fer que sí.
–Estic segur. I tu?
Ella va somriure.
–Jo aniré on tu vagis. Però promet-me que no hauré de ser ni la cuinera ni l'assistenta.
–No ens quedarem si les coses es posen difícils –va dir Jos–. No permetré que visquis com una pària. Però l'hi dec a la meva família, i t'ho dec a tu. Com a mínim cal intentar-ho.
Es va sentir una veu des del darrere.
–Hi haurà almenys un membre de la família que estarà del vostre costat.
Sorprès, Jos es va girar per veure l'oncle avi Erel somrient des de la porta.
–He demanat que em reassignin a la base de Borellos a Corèllia –va dir ell–. Si vas a tornar per enfrontar-te a aquest prejudici, Jos, jo no puc ser menys.
Jos el va mirar, incrèdul.
–De debò?
–Totalment. M'he passat gairebé tota la vida sol. Ara que tinc una mica de família, no penso renunciar-hi.
Tolk el va abraçar.
–Llavors, benvingut a casa, oncle Erel.
I, mirant-los als dos, a la seva promesa i al seu oncle, Jos es va adonar que tota la lluita duta a terme a Drongar per la droga miraculosa del moment havia estat inútil. Perquè la veritable panacea dels problemes que assotaven a la humanitat o a qualsevol altra espècie viva d'éssers orgànics, cibernètics, clons o el que fos, ja portava mil·lennis descoberta, des que els éssers miraven amb recel a les estrelles. Es podia dir Força, amor o de qualsevol altra forma, però Jos sabia que no podia trobar-se als pantans d'algun planeta llunyà, sinó en les profunditats inexplorades del cor.
El seu intercomunicador va ressonar, i una veu els va advertir que es preparessin per saltar a l'hiperespai. Jos va agafar la Tolk de la mà mentre l’hipermotor s'activava, i van sortir de la Vora, cap al lluminós centre de la galàxia.

FI

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada