dilluns, 7 de maig del 2018

Jango Fett vs. Els Menjanavalles (i IX)

Anterior


CAPÍTOL 9

La Plataforma d'Amarratge 32 tenia una petita oficina de vendes que servia de sala de reunions. Va ser allà on Jango Fett i Bossk van trobar a Cradossk assegut en un escriptori. Apagant un holocomunicador, Cradossk va alçar la mirada cap a Jango i va dir:
–Em sap greu que no et saludés en persona, Jango. La meva nau va ser desactivada abans en el sistema Fondor, i he hagut de fer plans perquè la meva gent s'encarregui d'ella.
Jango no va oferir cap comentari.
Cradossk va dir:
–Fes una passejada, Bossk. Beu alguna cosa o el que sigui.
Bossk va sortir de l'habitació. Després que s'hagués anat, Cradossk va dir:
–Que bo tornar a veure't, Jango.
–No m'agraden els jocs, Cradossk.
–Què desafortunat. A mi m'agraden bastant, especialment els d'apostar. Per exemple, quan vaig enviar a Bossk perquè es trobés amb tu en la teva plataforma d'amarratge, vaig fer una petita aposta pròpia. Vaig apostar al fet que no mataries a Bossk, i no ho vas fer.
–No forcis la teva sort, –va dir Jango–. M'estic començant a cansar de no matar-lo.
Cradossk va riure.
–I aquí estava jo, pensant que estàvem començant a agradar-te! Ja saps, Bossk no sap qui li va disparar al Lunavolver Delta.
–M'he adonat.
–Tampoc sap que tu vas deshabilitar la meva nau i gairebé ens fas saltar pels aires amb mines sísmiques... la qual cosa va ser un moviment atrevit de la teva part.
Jango va dir:
–Vols que jo l'hi digui?
–Això és cosa teva, –va dir Cradossk–. Però per ser honestos, no crec que dir-ho a Bossk fora productiu. No, ell només s'enfadaria més del que és habitual i voldria matar-te durant el curs de diversos dies, i això és una cosa que no vull que passi. No vull cap animositat entre nosaltres, Jango. El que vull és que siguis un membre del Gremi de Caça-recompenses. Ets just el tipus de company que estic buscant perquè s'uneixi a les nostres files.
–No m'agraden els grups, –va dir Jango.
Cradossk va ajuntar les seves mans.
–Ah, bé. Òbviament, espero que canviïs d'opinió. I si ho fas, ja saps on trobar-me.
Jango estava a punt de tornar-se per anar-se'n quan Cradossk va dir:
–Oh, una cosa més, Jango. Només per demostrar-te que practico el joc net, no vaig a caçar al Senador Rodd després de tot. És tot teu. Generós de la meva part, oi?
–Pots fer el que vulguis, –va dir Jango. Cradossk va comentar:
–Realment és una llàstima que no puguem treballar junts. Digues-me, quant t'han ofert per dur a Rodd, Groodo el Hutt i la Hurlo Holowan?
Jango no va caure en el parany d’en Cradossk. Mai li havia dit a Cradossk els noms de les seves preses i no anava a admetre'ls ara. Jango va assentir una vegada cap a Cradossk, després es va girar i va abandonar l'habitació.

* * *

Un parell de minuts més tard, Jango va tornar a l'Esclau I. Sabia que alguna cosa anava malament immediatament perquè la rampa de càrrega no estava de la mateixa manera que l'havia deixat. Estava oberta.
Jango va desenfundar les seves pistoles i va córrer per la rampa. Dins l’Esclau I, va trobar al Senador Rodd despert però grogui, assegut al terra de la gàbia. No hi havia cap senyal d’en Boba. Jango va abaixar la mirada cap a Rodd i va dir:
–On és el noi?
Els ulls d’en Rodd es van obrir com plats.
–No ho sé.
–Quan el vas veure per última vegada?
–No ho sé. No ho sé. No ho sé.
L'home estava en un estat de xoc.
Jango va sortir corrent de l'Esclau I i va escanejar l'interior de la plataforma d'amarratge.
Boba s'havia anat.

FI
Continuarà...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada