dimarts, 30 d’octubre del 2018

La Màquina de Malsons (i Ep)

Anterior


Epíleg

Hores més tard, la llançadora d’en Gog havia estat abandonada en les profunditats de l'espai. Lando havia convocat la seva pròpia nau usant el seu dispositiu de control remot, i el seu iot espacial ara surava al costat de la Mortalla.
A través del sistema de comunicacions, Lando va parlar.
—No hi ha cap manera en què pugui ajudar-vos?
—No podríem demanar-te res —va respondre Hoole—. Estaràs més segur si mantens la distància. Em temo que ens hem guanyat un enemic poderós.
Va haver-hi una pausa, després la veu d’en Lando va tornar.
—Sé on us podeu ocultar. Estic de camí a investigar una mina de gas tibanna a Bespin. Estareu fora de perill allà.
Una vegada més, Hoole es va negar. Zak va parlar pel micròfon.
—Gràcies per tot, Lando, i bona sort!
Lando va esclatar a riallades.
—I tu recorda, Zak, la sort no té res a veure!

Molt temps després que el iot espacial d’en Lando s'hagués allunyat en la distància, Hoole va escoltar solemnement mentre Zak i Tash li relataven el seu viatge de malson pel Divertit Món i li parlaven de l'estranya criatura que Gog havia creat.
Quan van acabar, Hoole va tancar els ulls breument i va murmurar per a si mateix.
—És pitjor del que temia. Gog ha avançat més del que sospitava.
Zak capcinejà.
—Coneixies l'experiment de la Màquina de Malsons?
Hoole va negar amb el cap.
—No. Sabia molt poc sobre els experiments d’en Gog fins fa poc. Després de deixar-vos als dos al Divertit Món dels Hologrames, vaig trucar a algunes... fonts privades. Vaig saber que el proper experiment d’en Gog involucrava aquesta criatura. També vaig saber que ell havia descobert la vostra ubicació i estava planejant la seva venjança. Tan aviat com em vaig assabentar d'això, em vaig apressar a tornar per ajudar-vos.
—Per ventura Gog va crear la Màquina de Malsons només per a nosaltres? —va preguntar Tash amb un murmuri espantat.
El shi’ido va negar amb el cap.
—No. Crec que la Màquina de Malsons era el seu següent experiment. Però clarament havia pensat en vosaltres dos per usar-vos com a subjectes de prova. D'aquesta manera podria matar dos mynocks d'un tret... obtenir la seva venjança i posar a prova el seu següent experiment. Però la Màquina de Malsons és com totes les coses que hem descobert. El planeta vivent, els zombis, el virus, i ara la Màquina de Malsons... tots són tan sols una petita part d'un complot molt més gran.
—El Projecte Critestel·lar —va dir Zak ominosament—. Oncle Hoole, tinc moltes preguntes. D'on has obtingut aquesta informació? I quant temps fa que coneixes a Gog?
—I —va afegir Tash, recordant l'arxiu que FluxDeForça els havia enviat—, què va succeir durant els anys perduts de la teva vida?
Hoole va arrufar el nas.
—Encara estem en massa perill com per respondre aquestes preguntes.
Tash capcinejà.
—Però, oncle Hoole, acabes de salvar-nos.
El shi’ido va negar amb severitat.
—Vosaltres mateixos us heu salvat de la Màquina de Malsons. Però cap de nosaltres està fora de perill, em temo.
Zak va parpellejar.
—Per què? Hem escapat, no?
Hoole va comprovar els instruments de la nau, va desviar el curs i es van llançar lluny del Divertit Món dels Hologrames.
—De moment. Però Gog és extremadament venjatiu. Crec que el nostre perill només acaba de començar.

FI

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada