dilluns, 1 d’octubre del 2018

El gran bescanvi (i Ep)

Anterior


Epíleg

Després de saber que Scholastic esperava publicar una sèrie de llibres il·lustrats de Star Wars per a lectors joves, vaig proposar una sèrie protagonitzada per Han Solo i Chewbacca abans dels esdeveniments d'Una Nova Esperança. A proposta meva, l'artista Bill Hughes va dibuixar alguns esbossos de prova per a la nova sèrie, però Scholastic va contractar a l'artista Robert Rath. Al principi em van contractar per escriure quatre llibres, i Lucasfilm va aprovar les meves sinopsis per a les quatre històries. Estava treballant en el tercer manuscrit quan la meva editora de Scholastic, Annmarie Nye, em va informar que l'artista Jeff Carlisle, qui també havia fet esbossos de prova, il·lustraria els dos llibres restants. Poc després de completar el tercer manuscrit, que es va titular El Gran Bescanvi, Annmarie em va dir que Scholastic havia decidit cancel·lar la publicació del tercer i quart llibres a causa de les baixes comandes dels primers dos llibres.
El Gran Bescanvi presenta un personatge anomenat Kromer. Ho vaig fer en homenatge a la fanàtica de Star Wars, Kayla Kromer, qui va aconseguir fama internacional pel seu fantàstic llit Falcó Mil·lenari fet a mà. També em va agradar el nom «Kromer», vaig pensar que sonava bé per a una mecànica de Mos Eisley. Vaig anar tan lluny com per obtenir el permís de Kayla per permetre'ns usar la seva imatge per al personatge, que Lucasfilm també va aprovar, però després el llibre va ser cancel·lat. Així és la vida.

FI

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada