dimecres, 3 d’octubre del 2018

Relats recopilats Galaxy Guide (XXXVIII)

Anterior


38 Diners bruts

Galaxy Guide 11: Organitzacions criminals
Capítol 4: El mercat invisible
Autor: Rick D. Stuart
 10 DBY

—El tracte és un blàster de caça amb un magnascopi d'alta potència combinat amb un canó llança-projectils de gran calibre sota el canó principal. El paquet complet són 25.000 crèdits. Ets lliure d'examinar-ho tot el que vulguis. Només tracto amb mercaderia de qualitat. Per cert, no m'he quedat amb el teu nom...
—No ho he dit.
—Ah, és clar, això és assumpte teu. I a mi no m'interessa saber per a què vols aquest equip. Suposo que saps que necessites un permís especial per a això. Si els agents t'enxampen amb això damunt, mai he sentit parlar de tu.
—No crec que això suposi un problema.
—Clar. Bé, si ha acabat... ei!
—Tranquil, el meu suspicaç amic! Només estava traient la cartera.
—Ah, val, val. Escolta, et donaré un consell: no facis moviments bruscos per aquí. La gent es posa una mica nerviosa quan no sap el que vas a fer.
—... 23, 24, 25.
—Correcte. I tot en xips de 1000 crèdits nous a estrenar, a més. No t'importa que em prengui un moment per comprovar-los, veritat? Per aquí, un mai és massa previngut, saps? Mai saps quan pots trobar-te amb un astut falsificador tractant de convertir-te en la seva última víctima.
—Per descomptat, el meu suspicaç amic. Ja vaig suposar que voldries examinar aquestes monedes. De fet, comptava amb això.
—Què és aquesta cosa enganxosa que tenen per damunt?
—Bé, això és simplement la meva última fórmula. Un verí de contacte terriblement senzill. Dissenyat per a gent terriblement ximpleta com tu. És bastant letal... la teva fi arribarà bastant aviat.
—Verí?
—Per descomptat! No creuries realment que anava a pagar un preu tan ridículament alt per una arma tan tosca com aquesta? Jo et donaré un consell. Vés amb cura de qui acceptes diners bruts, especialment si el nom del teu client és Brahle Logris. Ah, veig que aquest nom significa alguna cosa per a tu! Bé, haig d’anar-me’n. Ha estat un plaer fer negocis amb tu.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada