dimecres, 11 de desembre del 2019

L'arma d'un Jedi (i Ep)

Anterior


EPÍLEG

El comunicador de la Jessika Pava va sonar per tercera vegada en els últims cinc minuts.
—Espera un moment, C-3PO —va dir arrufant les celles i activant l'aparell—. Sí? Aquí Pava. Què succeeix? Molt bé, vaig de camí. Un minut.
Va silenciar el comunicador i es va encongir d'espatlles mirant a C-3PO.
—Em temo que em necessiten al centre de comandament.
—Entenc, Blau Tres.
Ella va somriure.
—Pots dir-me Jessika. Però abans que me’n vagi, voldria saber com van sortir de Devaron. L'Imperi havia trobat l'Ala-Y de l’Skywalker. Com van escapar?
—Aquesta sí va ser una aventura! —va exclamar C-3PO—. Quan vam tornar a Tikaroo...
—Em temo que només tinc temps per a la versió curta, C-3PO. La molt, molt curta.
—Oh. —C-3PO va sonar decebut—. Bé, senyoreta Pava, l'amo Luke va recollir la seva nau, que Kivas va reparar bastant bé, haig d'admetre. De camí a l'espai va deixar anar diverses bombes contra la base del capitell, tancant els camins cap a la selva. Em complau informar que gràcies a això van acabar aquestes terribles caceres.
—I l'alienígena? Al que anomenaven «carronyer»?
—Només recordar a aquesta horrible criatura em posa a la vora d'un curtcircuit —va contestar C-3PO—. L'amo Luke deia que estava viu. Els meus sensors no van detectar rastre algun, però l'amo Luke va ser molt insistent.
El comunicador de la Jessika va sonar de nou.
—Stang! Vaig dir un minut, no? —va maleir Jessika.
—Ho va fer —va afirmar C-3PO—. I això va ser fa un minut amb dos segons, per ser exactes.
—Bé, haig d'anar-me’n. Però... només explica'm de la Farnay, la van tornar a veure?
—Oh, sí —va respondre C-3PO—. A R2 i a mi ens va donar molt de gust retrobar-nos amb la Farnay quan l'amo Luke va tornar a Devaron, com ho va prometre. Ella va créixer i es va convertir en una dona molt capaç. Seria un plaer explicar-li aquesta història, senyoreta Pava, però el seu comunicador està sonant una altra vegada. Quina cosa tan horrorosa! Així que suposo que aquesta història haurà d'esperar...

FI

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada